04. Podsumowanie marca+ kwietniowe zakupy do domu

Cześć i czołem!
Czas na mój rachunek sumienia, ponieważ w marcu trochę odpuściłam sobie blogowanie, ale nie tylko... Marzec miał być pięknym czasem, idealnie zaplanowanym. I był do czasu, kiedy nie przeziębiłam się na amen. Od połowy marca moje życie wyglądało następująco: zajęcia na uczelni, praca, powrót do mieszkania o 20 z bolącymi zatokami, 20.15 spanie na siedząco.
I choć tyle chciałam Wam pokazać (miałam zaplanowane posty o świątecznych dekoracjach), to po prostu nie byłam w stanie usiąść wykonać tego, napisać notatki i opublikować. Ale nie martwcie się, w przyszłym roku weźmiemy się za to duuuużo wcześniej i nic nas nie zaskoczy!
Na zachętę pokażę Wam kilka zdjęć z momentu produkcji dekoracji, która została sfinalizowana i tak tuż przed świętami...





Święta, święta i po świętach, teraz z niecierpliwością czekam (mam nadzieję, że na dłuuuugi, aktywny i piękny) weekend majowy! :) A to już za dwa tygodnie, więc zleci szybko!
Ale żeby nie czekać tak bezczynnie, to oczywiście znowu zaplanowałam sobie najbliższy niecały miesiąc, ale też w dłuższej perspektywie wyznaczyłam cele oraz zadania, które już wiem, że muszę wypełnić aby osiągnąć zamierzony efekt! Ale o planowaniu innym razem.

W poprzednią sobotę postanowiłam wykorzystać okazję (wolny weekend) i wybrałam się na zakupy do pobliskiej galerii handlowej. Kupiłam kilka drobiazgów, co prawda nie niezbędnych, a z pewnością takich, które urozmaicą wnętrze i pomogą mi zapanować nad ładem!

1. Botaniczne poduszki
O tak! Nad zakupem dodatkowych, dekoracyjnych poduszek myślałam już dawno. W końcu udało mi się natrafić na fantastyczne poszewki, więc nie czekając już dłużej udałam się na poszukiwania pasujących do nich poduszek! 

2.Listownik / Organizer na listy
A w moim przypadku organizer na biurko.
W Krakowie nie mam standardowego biurka, z szufladami, w których można byłoby pomieścić bogactwo moich notatek, papierków bardziej i mniej ważnych, miliona kolorowych długopisów, dlatego postanowiłam kupić listownik, który pomoże uporządkować i utrzymywać w porządku moją przestrzeń biurową. Dodatkowo motyw, który jest na organizerze pasuje zarówno do poduszek jak i moich zielonych ścian!

3. Bidon
Nad jego kupnem nie musiałam długo się zastanawiać. Służy mi naprawdę rewelacyjnie i co najważniejsze - chodzę z nim codziennie, kilka razy dolewam wody i wypijam ją! Zdecydowanie ułatwia mi prowadzenie diety i systematyczne nawadnianie organizmu, o którym bardzo łatwo zapominam. Od tygodnia rano, przed śniadaniem wypijam dwa bidony wody, a bez niego nie wychodzę nawet z domu!

4. Przeźroczysty pojemnik
Od jakiegoś miesiąca szaleję na punkcie pojemników (większych) jak i tych mniejszych pojemniczków. Może to zboczenie z pracy, gdzie wszelkie zapasy materiałów składujemy w podpisanych pudełkach. Jednak ja coraz mocniej wierzę w ich moc utrzymywania porządku np. w szafie! :) Nadal jestem zachwycona z nowego zagospodarowania przestrzeni "rzeczydoprania", którą wzbogaciłam o plastikowe pudełka, wyrzucając wszelkie worki z proszkami do prania i do składowania ubrań. I jak na razie ta zmiana sprawdza się idealnie! Panuje tam idealny porządek. I tak sobie myślę, że jeszcze tyyyyle przede mną do opojemiczkowania*! :D 


*opojemniczkowanie - pogrupowanie przedmiotów i włożenie ich do podpisanych pojemników, w celu łatwiejszego odnajdywania potrzebnych rzeczy (wszystko na swoim miejscu) oraz utrzymania porządku. 
To tyle  na dzisiaj! Koniecznie dajcie znać co u Was słychać! Chętnie zajrzę i poczytam :)
Miłego weekendu!

Komentarze

  1. Też mam podobną butelkę i ją kocham.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne rzeczy :) listownik bardzo mi się podoba i planuję go kupić :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten listownik fajnie sprawdziłby mi się do przechowywania paletek z cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że też bardzo dobrze spełni się w tej roli! :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Listownik fajna rzecz, potrafi utrzymać porządek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję, że pomoże mi utrzymać porządek na biurku! :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń

Prześlij komentarz