06. Święta, święta... i trzy dni do Nowego Roku! TRZYDNIOWY PLANNER

Cześć i czołem!

Jak tam Wam zleciały święta? Mi cudownie! Zacznijmy od tego, że wszystkie ciasta, które piekł przez weekend mój Ukochany, wyszły perfekcyjnie! Wszystkie prezenty, które pakowały Gwiazdki, były zapakowane i dostarczone pod choinkę na czas! :) A samą choinkę udało nam się dostać od Rmf FM na Małym Rynku w Krakowie w przeddzień Wigilii. Ach, cóż była za radość, kiedy wyciągnęliśmy z samochodu piękną, świeżą i pachnącą lasem choinkę, i wnieśliśmy ją do mojego rodzinnego domu! Wszyscy byli zachwyceni, a ja czułam dumę, z tego, że stać nas na spełnianie tak szalonych pomysłów!
***

Wszystkie dni świąt spędziliśmy u mnie w domu, co spowodowało, że po świętach chyba byliśmy bardziej zmęczeni niż wypoczęci, ale dla takiej atmosfery i spotkań rodzinnych, warto poświęcić się. W czwartek poszłam do pracy i wychodząc z niej, ubierając już kurtkę nagle postrzykło mnie w kręgosłupie. I chociaż nie zamarłam w jednym miejscu niczym posąg, to z przeogromnym bólem siadam, chodzę, kładę się do spania. Po prostu mój organizm chyba postanowił zbuntować się i dlatego też wczoraj z tego powodu miałam przymusowy urlop w domu. Kilka dni temu już sobie planowałam w głowie, że w sobotę pójdę na lodowisko. No ale nic z tego. Stan moich pleców kompletnie na to nie pozwala, pomimo tego, że regularnie biorę tabletki. Nie pozostaje mi nic innego jak zostanie w domu i odpoczynek. A jeśli ból nie ustąpi albo chociaż nie zmniejszy się do poniedziałku, no to czeka mnie wizyta u lekarza w sylwestrowy poranek albo przedpołudnie.

***
A dzisiaj przychodzę do Was z małą niespodzianką! Wykorzystując moje przymusowe wolne, postanowiłam zaprojektować na stronie Canva trzy plannery (jeden w dwóch wariantach kolorystycznych) na ostatnie trzy dni roku. Śmiało pobierajcie je, uzupełniajcie i działajcie w te ostatnie dni! Plannery powstały z myślą o tym, aby zmotywować się do ukończenia pewnych zadań i projektów jeszcze w tym roku. Aby kolejny, 2019 rok rozpocząć z czystą kartą we wszystkich sferach swojego życia albo przynajmniej w kilku. Gorąco zachęcam Was do tego!Co więcej jeśli pobierzecie i uzupełnicie planner, proponuję wrzucić na Instagram zdjęcie, na którym pokażecie go albo zadanie, które właśnie teraz robicie. Oznaczcie hasztagiem #spokojnynowyrok, abyśmy mogli nawzajem motywować się w ukończeniu wszystkich zadań i rozpocząć Nowy Rok z nową siłą i energią, bez zbędnych zaległości ciągnących się za nami od tygodni, a może nawet i miesięcy. A jeśli jesteście osobami, które mają wszystkie zadania ukończone, ale na Nowy Rok mają multum celów, marzeń i zmian jakie chcą wprowadzić w swoje życie, to wiedzcie że część z nich można realizować już teraz! Zdecydowanie łatwiej będzie stopniowo wprowadzać zmiany, co kilka dni coś dokładać niż w jednym momencie przeprowadzać kompletną rewolucję.








 

 



To co, działamy?

Gdybyście potrzebowali plannera w PDFie, prześlijcie maila do mnie (RODO) i podeślę Wam załącznik :)

Mój mail: morebeautifullifeblog@gmail.com
PS.A jeszcze powiem Wam ( i pewnie powstanie o tym też kosmetyczny post), że od Gwiazdki otrzymałam lakier hybrydowy do robienia kociego oka. Był to podarunek, którego kompletnie nie spodziewałam się! Chociaż przyznam, że kilka miesięcy temu chodziłam po stoiskach Semilaca i tak sobie oglądałam te lakierki, no ale zawsze coś się znalazło, żeby ten zakup odłożyć na później… A później zapominałam no i tak leciało. A więc mam go! Dzisiaj ( o ile pozwolą mi na to moje obolałe plecy) będę działać w tym temacie! Efekty na pewno pokażę na instagramie: https://www.instagram.com/habeli.blogger/i całkiem możliwe, że podzielę się nimi z Wami w poście na blogu :)

I jeszcze PS 2 : dostałam kilka nowych kolorów, więc moje eksperymenty na pewno będą gdzieś uwieczniane!

Dobrego weekendu!

Komentarze

  1. Taki planner to genialny pomysł, szczególnie teraz, gdy wszystkie sprawy chcemy zamknąć do Nowego Roku i mamy każdą chwilę zajętą.
    Życzę udanego Sylwestra a w 2019 roku szczęścia, radości oraz miłości ;)
    Obserwuję i będę zaglądać częściej.
    Pozdrawiam serdecznie
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, też tak uważam! Taki planner zdecydowanie ułatwi nam pracę i pozwoli ją uporządkować.
      Dziękuję bardzo, dla Ciebie również wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

      Usuń
  2. Ale one są estetyczne, piękne i modne! Brawo Ty! :) Ja raczej nie potrzebuje takiego planeru ale myślę, że ktoś na pewno skorzysta .;) Pozdrawiam! Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Cieszę się bardzo, że się podobają! :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny pomysł szczególnie na koniec 2018 roku ❤️ bardzo podobają mi się te planery na górze 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że plannery stworzone przeze mnie zyskały uznanie w Twoich oczach :)

      Usuń
  4. Ja właśnie robię sobie planner na 2019r i mam nadzieję że wszystko wyjdzie tak jak chciałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze obiecuję sobie, że będę planować wszystko, zapisywać, ale i tak kończy się to jak zwykle. Obserwuję bloga to może jak mi się uda wytrwać w swoim postanowieniu to skorzystam z Twoich projektów ;) Trzymaj kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie!
      Trzymam mocno kciuki za Twoje plany!
      Zostaw troszkę miejsca na spontaniczne decyzje i działania, dzięki temu będzie zdecydowanie łatwiej wykonać cały plan ;)

      Usuń
  6. Zielony planner jest bardzo ładny, w sumie wszystkie wyglądają super! ;) W ostatnich dniach roku staram się zrobić jak najwięcej, żeby w Nowym Roku trochę odsapnąć. ;)Życzę Ci zdrowia! Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! Na całe szczęście moje plecy już wyzdrowiały i mam się świetnie!
      Wszystkiego co najlepsze dla Ciebie!

      Usuń
  7. Takie plannery super sprawa! Powinnaś stworzyć takie na cały tydzień i bez dat by osoby miały możliwość planowania tygodnia :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę, może kiedyś skorzystam i stworzę na cały tydzień. Albo jak szaleć to szaleć i na cały miesiąc! :D
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  8. Moim ulubieńcem stał się różowy planner ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba :) Mam nadzieję, że udało Ci się z niego skorzystać! :)

      Usuń
  9. Świetny planner! Czekam na wersję styczniową! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Styczeń powoli nam się rozkręca, więc najprędzej zdecyduję się pewnie na nową wersję w lutym ;)

      Usuń
  10. Super plannery, za rok się przydadzą!

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie tak, część z nich jest dosyć uniwersalna i nie ma zapisanego roku :) Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Życie potrafi dać dużego kopa a ważne że w tych trudniejszych chwilach się nie podałaś :)
    Życzę oby rok 2019 był jeszcze lepszy i by spotkało cię jeszcze więcej miłych rzeczy :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz